بن کتابهایی که هر سال در اختیار دانشجویان قرار می‌گرفته امسال وزارت ارشاد و معاونت اجتماعی وزارت علوم بودجه‌ای را به بن کتاب دانشجویان اختصاص نداده است که ما توانسته‌ایم از طریق کارت کتاب تسهیلاتی را در اختیار کتاب خوان‌ها قرار داده باشیم.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛محمد مهدی مهدی نژاد، معاون پژوهشی وزارت علوم در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به کم بودن بودجه، امسال نتوانسته‌ایم یارانه‌ای برای خرید کتاب را در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

وی عنوان کرد: هرساله بودجه‌ای توسط وزارت ارشاد برای تخصیص به بن کتابها برای دانشجویان قرار می‌گرفته، که امسال بودجه‌ای را اختصاص نداده است.

وی تصریح کرد: وزارت علوم ساز و کاری برای حمایت از دانشجویان برای خرید کتاب قرار داده است و مبلغی را برای تخصیص بن کتاب برای دانشجویان قرار داده بود گویا وزارت ارشاد برای این کار اقداماتی انجام نداده است.

وی خاطر نشان کرد: البته تخصیص بن کتابها باید از طریق معاونت اجتماعی صورت گیرد ولی کاری که ما با همکاری بانک و نشر دانشگاهی انجام دادیم تسهیلاتی برای کسانی که کتاب زیاد مطالعه می‌کنند و می‌خرند قرار دادیم.

وی در خصوص این تسهیلات گفت: کارت کتاب، که هم راحت و آسان و بدون سر وقت به همراه تخفیف‌هایی 10 تا 50 درصدی در اختیار دانشجویان سراسر کشور قرار داده‌ایم.

وی افزود: این کارت‌های کتاب با همکاری مرکز نشر دانشگاهی و بانک تهیه شده که خرید این کارتها در فروشگاههاي مرکز نشر دانشگاهی، دانشگاهها و بانک می‌باشد./ع2

برچسب ها: بن ، کتاب ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.