نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان در طی انتشار بیانیه ای مشترک ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت اصحاب پیامبر اعلام کردند: چنین اقدامات مذبوحانه ای نشات گرفته از تفکر دشمنان اسلام و برنامه ریزی شده در اتاق فکر اسرائیل و آمریکا است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، آیت الله عباسعلی سلیمانی و حاتم نارویی صبح امروز با انتشار بیانیه ای مشترک خواستار به هم پیوستن صفوف متحد مردم در اعتراض و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام شدند.

در این بیانیه آمده است:

فاجعه دردناک اهانت به مزار مطهر صحابه بزرگوار پیامبر اسلام (ص) "جناب حجر بن عدی" توسط عناصر وابسته به استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار موجب تاثر و تاسف همه پیروان راستین آئین مبین اسلام شد.

تخریب، اهانت و نبش قبر آن بزرگوار اگر چه توسط کوردلان از خدا بی خبر صورت گرفته است لیکن نحوه تخریب و اهانت به ساحت آن بزرگوار نشان از دست های پشت پرده می دهد که اتاق فکر آن اسرائیل و آمریکا قرار دارد.

این بیانیه می افزاید؛ آمریکای جنایتکار و صهیونیست اشغالگر بداند که با توهین به ساحت مقدسات مسلمین میزان نفرت همه انسانهای بیدار جهان را از سیاستهای دروغین و اعمال زشت و انسان ستیز مدعیان آزادی و دفاع از حقوق بشر بیشتر ساخته است.

اینجانبان ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه از آحاد امت مسلمان و همیشه در صحنه استان می خواهیم با عزت و اقتدار بیش از پیش با طنین وحدت اسلامی و با صفوف متحد و بهم پیوسته رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام پدیدار سازند./ک

برچسب ها: اتاق ، فکر ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.