مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان ا ز روز 15 اردیبهشت ماه آغاز شد و نکته جالب این است که سه بوکسور از 4 ورزشکار المپیکی در این رقابتها حضور ندارند.

به  گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ فینال رقابتهای انتخابی تیم ملی بوکس امروز برگزار می شود. یکی از نکات جالب این رقابت ها اصرار مسئولان برای شرکت همه بوکسوران در مسابقات انتخابی تیم ملی بود. آنها هیچ تبعیضی میان ملی پوشان و المپیکی ها و دیگران قائل نشدند.
از میان 4 بوکسور المپیکی یعنی احسان روز بهانی – امین قاسمی پور – علی مظاهری و مهدی طلوتی فقط طلوتی در این رقابت ها حضور پیدا کرد.
احسان روز بهانی که در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان حضور دارد همزمان با این رقابت ها فینال این لیگ را در پیش داشت .
اگر چه نام وی در لیست مشت زنان فینال دیده نمی شود اما مسئولان خودشان این فرصت را به وی داده بودند ک به مسابقات نیاید اما به اردو دعوت شود.

علی مظاهری نیز به علت معده درد مصدومیت شرکت در  مسابقات انتخابی را از دست داد. البته مسئولان بیان کرده اند که اگر وی نامه پزشک داشته باشند به احتمال فراوان وی را در اردو بپذیرند.

قاسمی پور نیز اگرچه در محل مسابقات حضور پیدا کرد اما علت مصدومیت در رقابت ها شرکت پیدا نکرد. هنوز وضعیت حضور یا عدم حضور وی در اردو نامعلوم است.

حالا کماکان مصاحبه ها و اظهار نظرهای زیادی در خصوص شرکت دادن یا ندادن لاین المپیکی های غایب و مصدوم شنیده می شود. اگرچه به نظر می رسد کادر فنی به جذب این مهره های سرشناس علیرغم عدم شرکتشان در رقابت ها علاقه دارد اما کماکان از سوی مسئولان ارشد فدراسیون اظهار نظراتی مبنی بر شرکت غایبان در اردوی تیم ملی مطرح می شود.

اما به طور کلی به نظر میرسد سیاست این دوره از مسابقات انتخابی به گونه ای باشد که این بوکسوران به اردو دعوت شوند چرا که مسئولان 5 سهمیه نیز علاوه بر برندگان مسابقات به اردو راه می دهند که بعید به نظر می رسد مهره های توانمند المپیکی غایب در رقابت ها جز این سهمیه ها نباشند./مح

برچسب ها: بوکس ، مسابقه ، انتخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار