بحث توانبخشي در نظام سلامت از ارائه خدمات و مراقبت هاي اوليه تا خدمات ثالثيه بايد نهادينه سازي شود كه در اين زمينه خدمات توانبخشي نگاه حداقلي است.

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛عليرضا زالي، رئيس نظام پزشكي كل كشور در جمع خبرنگاران گفت: جايگاه فيزيوتراپي جايگاهي متعالي است و بحث توانبخشي در نظام سلامت از ارائه خدمات و مراقبت هاي اوليه تا خدمات ثالثيه بايد نهادينه سازي شود.

وي عنوان كرد: چالش هاي فراواني در جامعه سلامت وجود دارد و  جامعه رو به سالمندتر شدن مي رود بنابراين بيشتر درمان ها در دوره ميانسالي و كهنسالي است.

نقش ارزنده فيزيوتراپيست ها درارتقاي كيفيت زندگي افراد بيش از پيش مهم به نظر مي رسد و با تغييرات جمعيت شناختي نياز جدي به خدمات فيزيوتراپي افزايش مي يابد.



نظام پزشکی در انتخابات ریاست جمهوری بی‌طرف است

علیرضا زالی، رئیس کل نظام پزشکی کشور در ادامه گفت: سازمان نظام پزشکی به عنوان نهاد صنفی و جامعه پزشکی در  اینجا اعلام می‌کنیم به طور رسمی و مصداقی از هیچ یک از کاندیداها حمایت نمی‌کنیم.

وی عنوان کرد: با در پیش داشتن انتخابات با توجه به مورد احترام بودن همه کاندیدها طی یک برنامه مدرن و عملیاتی و عمیق به پیشرفتی مبنی بر عدالت برسیم.

وی خاطر نشان کرد: از کاندیدها خواستاریم که طی یک برنامه مدرن، برنامه سلامت مبتنی بر شواهد علمی داشته باشند.

وی در خصوص پیامک‌های پزشکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری افزود: نظام پزشکی در هیچ یک از شرايط موجود در  انتخابات در جهت حمایت از کاندیدهای مصداقی حضور نخواهد داشت.

وی افزود: آمادگی داریم تا در فضاهای نظام پزشکی به صورت عادلانه در اختیار تمام کاندیداهای احتمالی برای تبیین مواضعشان در نظام سلامت را مهيا نماييم و این به معنی حمایت از کاندیداهاست./ع2


برچسب ها: پزشکی ، فیزیوتراپی ، سرطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار