عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: موج عظيم بيداري اسلامي در منطقه موجب تضعيف سلطه‌جويي‌هاي آمريکا و غرب شده است.

"احمد بخشايش" نماينده مردم اردستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رزمايش نظامي آمريکا و متحدانش در خليج  فارس، گفت: آمريکا در اين رزمايش تنها درصدد به رخ کشناندن اقتدار و برتري‌ خود به جهانيان است.

وي در ادامه افزود: اين رزمايش 25 روزه که از خشکي آغاز و تا آب‌هاي خليج فارس ادامه دارد از يک سو تنها براي اثبات سلطه‌گري آمريکا بر کشورهاي منطقه و از سوي ديگر القا اين حس که اتحاد متحدان وي با اين کشور ضامن حفظ منافعشان در منطقه خواهد بود شکل گرفته است.

بخشايش با تاکيد بر اينکه سلطه‌گري آمريکا در منطقه ديگر به پايان رسيده است، تصريح کرد: موج عظيم بيداري اسلامي در منطقه موجب تضعيف سلطه‌جويي‌هاي آمريکا و غرب شده است؛ بنابراين اين کشور براي احياي رهبري خود در منطقه به اين نمايش نظامي اقدام کرده است.

گفتني است آمريکا و 41 کشور متحدش در منطقه رزمايش نظامي تحت عنوان "رزمايش بين‌المللي مين‌روبي" را به مدت 25 روز در آب‌هاي خليج فارس آغاز کرده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار