بانک گردشگری راستای طرح اعطای تسهیلات خرد سفر و گردشگری از امضای تفاهم نامه ای با انجمن صنفی دفاتر سفر و گردشگری استان تهران، باشگاه گردشگری ایرانیان و جامعه هتلداران ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، همزمان با هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، تفاهم نامه ای 4 جانبه با انجمن صنفی دفاتر سفر و گردشگری استان تهران، باشگاه گردشگری ایرانیان و جامعه هتلداران ایران بسته شده که به موجب آن بسته تشویقی حمایت از اشخاص حقوقی و فعالان صنعت گردشگری و هتلداری کشور و طرح ارزان سازی سفر اجرایی خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، برمبنای این تفاهم نامه به طرح های پیشنهادی مصوب فعالان صنعت گردشگری و هتلداری کشور در راستای طرح ارزان سازی  و توسعه سفرهای گروهی و گردشگری و تفریحی با توجیه اقتصادی از محل 1100 میلیارد ريال مصوب تسهیلات گردشگری بانک در قالب عقود مبادله ای تخصیص خواهد یافت.
 
در این تفاهم نامه مجموعه ای از تسهیلات خرید اقساطی، اجاره به شرط تملیک، ضمانت نامه های ریالی با حداقل سپرده و تخفیف در کارمزد صدور ضمانت نامه در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی با انگیزه توسعه کمی و کیفی صنعت گردشگری و هتلداری کشور پیش بینی شده است.
 
بنا بر این گزارش، پوشش انواع ریسک و ارئه تسهیلات نقل و انتقالات ارزی در جهت تامین امنیت اقتصادی در قالب تفاهم نامه همکاری قرار گرفته است.
بانک گردشگری از جمله بانک های خصوصی است که در حوزه گردشگري، مزیت و فرصت‌هاي عمده ای براي سرمايه‌گذاري و ابتكار بخش خصوصي در اين صنعت فراهم مي‌آورد و بدین لحاظ  بانك گردشگري با تجهيز منابع و توسعه اشتغال در خدمت اقتصاد ملي قرار مي‌گيرد.    
 
 

برچسب ها: بانک ، گردشگری ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار