مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از رفع تصرف 7 هزار و 500 مترمربع از اراضي ملي از ابتداي امسال خبر داد.

 به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، محمدرضا داودي مقدم با اعلام اين خبر گفت: قطعه زميني به مساحت تقريبي 4 هزار مترمربع از اراضي پلاك 250 اصلي بخش 14 مشهد و قطعه زميني به مساحت 3 هزار مترمربع از اراضي 251 اصلي بخش 14 مشهد توسط اين اداره كل رفع تصرف شده است.

وي افزود: 2 قطعه زمين به مساحت 250 و 150 مترمربع با همكاري نيروهاي شهرداري پلمپ و رفع تصرف و همچنين قطعه زميني به مساحت 125 مترمربع پس از شناسايي متصرف رفع تصرف شده است.شد.

مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي يكي از اساسي ترين وظايف اين واحد را پيشگيري از تصرف اراضي ملي و دولتي بيان كرد و افزود: نصب تابلوهاي هشدار دهنده در اراضي ملي، نشست با شوراها، دهياري ها، بخشداري ها و بسيج، معتمدين محلات، انجام گشت هاي مداوم روزانه و پاسخگويي رو در رو به سوالات ساكنين اطراف اراضي ملي از جمله اقدامات پيشگيرانه اين واحد به شمار مي رود.

كرماني ضمن تشكر از همكاري صميمانه مراجع قضايي نيروي انتظامي و سازمان نظارت بر ساخت و سازهاي شهرداري در مناطق مختلف، از عموم مردم خواست از خريد و فروش اراضي با قولنامه كاري خودداري نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را سريعاٌ با اين اداره كل اطلاع دهند.


مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي جلوگيري از تصرف اراضي دولتي را نيازمند فرهنگ سازي و اطلاع رساني دانست و افزود: با همكاري رسانه هاي جمعي، صدا و سيما، شهرداري و دستگاه قضايي بتوانيم دست متجاوزان را از اموال دولتي كوتاه كنيم./س
برچسب ها: تصرف ، خراسان ، اراضی ، قطعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار