فرماندار ویژه ملایر گفت: بیش از 5 هزار نفر در شهرستان ملایر مسئولیت برگزاری امر انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری را بر عهده دارند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛  مصطفی آزادبخت در جلسه  توجیهی هیئت‌های اجرایی شوراهای اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در انتخابات گذشته در طول انقلاب اسلامی و طبق قانون اساسی رعایت قانون اصلی‌ترین موضوع در برگزاری انتخابات بوده است، اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم باید به اصل انتخابات توجه کرد.
وی بر رعایت اصل امانتداری و صداقت در برگزاری انتخاباتی سالم مبتنی بر رعایت قانون تأکید کرد و گفت: در عرصه‌ای که این امر مهم به شما واگذار شده، باید با تمام تلاش وظیفه خود را به نحو احسن و مطلوب انجام دهید.
آزادبخت بر حضور مستمر هیئت‌های اجرایی انتخابات در جلسات و تبادل نظر تأکید کرد و افزود: سنگر امروز نیز کمتر از سنگر دفاع مقدس نیست، بلکه ادامه همان راه است.
وی تصریح کرد: کار باید با اخلاص و برای خدا باشد، چراکه ما به عنوان متولیان برگزاری انتخابات در برابر کاندیداها و مردم وظیفه داریم فقط طبق قوانین و انجام وظیفه بدون جانبداری از شخص یا اشخاص خاصی این انتخابات را به سرانجام برسانیم.
فرماندار ملایر گفت: در این عرصه حساسی که دشمن از هر راهی برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات استفاده می‌کند و هدف آن حضور حداقلی مردم در انتخابات است، متولیان باید با آمادگی لازم بستر را برای حضور حداکثری و پرشور مردم در حماسه بزرگ فراهم کنند./س
برچسب ها: ملایر ، انتخابات ، برگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.