آقای خدمتی رئیس سامانه 1818 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره اعلام کرد: در این نشست که قائم مقام شهردار منطقه، رئیس سازمان بازرسی و ناظران عالی سامانه های 137 و 1888 شهرداران نواحی 3 گانه منطقه و معاونت های شهرداری در آن حضور داشتند روند ثبت و پاسخگویی به پیام های سامانه 1888 منطقه بررسی شد.
وی در ادامه گفت: در قالب این نشست که با حضور ابراهیم خانی معاون نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی، سجادی رئیس اداره رسیدگی به شکایات مردمی و موسوی رئیس اداره برنامه ریزی و کنترل عملکرد کمیسیون نظارت و بررسی شهرداری تهران همراه بود 3 فاکتور سرعت- دقت و کیفیت پیام های ثبت شده در سامانه 1888 بررسی شد.
خدمتی افزود: در این جلسه که بیش از 2
ساعت طول کشید جمشیدیان قائم مقام شهردار منطقه به ضرورت بررسی و کنترل
کیفیت پاسخگویی به پیام های شهروندی تاکید کرد.
همچنین موسوی بر اساس
شاخص های مطرح شده کلیت 956 پیام ثبت شده در سامانه 1888 منطقه طی سال
گذشته را بررسی کرد بر اساس این بررسی ها 94 درصد از حجم پیام های ثبت شده
در این سامانه نیز بر اساس شاخص های کیفی به شیوه مناسب پاسخگویی شدند.