سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های قاليباف برای اداره مدیریت اجرایی کشور در تمام حوزه‌ها برمبنای ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری مد نظر قرار داده‌اند تطبیق دارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدعلی حسن پور" سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت انقلاب اسلامی در مورد "قاليباب" اظهار داشت:  تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و حرکت در صراط مستقیم نظام همواره در نظر و عمل وي از اهمیت خاص و حیاتی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: قالیباف در تمام عرصه‌هایی که حضور داشته ثابت كرده که مدیری توانمند و متعهد و دارای تخصص است و بابا برنامه‌ریزی و توان اجرایی بالا توانسته کارنامه درخشانی را براي خود رقم بزند.

عضو شورای مرکزی ستاد همیاران پیشرفت افزود: مردم برای حضور در این انتخابات و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان روز شماری می‌کنند تا با حضور پررنگ خود در این دوره از انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید كنند.

حسن پور تصریح کرد: دید قاليباب در مورد مساله رياست جمهوري مبتني بر پیشرفت و عدالت  است که بر این مبنا با تمام توان تلاش مي‌كند.

سخنگوی ستاد همیاران پیشرفت تصريح کرد: کشور در شرایط فعلی نیازمند مدیریت جهادی است که اين مساله مستلزم  تحقق همزمان پیشرفت و عدالت است.

وی، پیشرفت و عدالت را دو شاخصه بسیار مهم نظام دانست و گفت:  عدالت بدون پیشرفت منجر به برابری فقر خواهد شد.

حسن پور در ادامه تصريح کرد: قالیباف بر مبنای نگاه راهبردی و برنامه‌های تدوین شده در حوزه‌های پیشرفت و عدالت می‌تواند در مدت زمان مشخص به اقتصاد و دیگر حوزه‌های کشور سامان دهد.

سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت انقلاب اسلامی خاطرنشان كرد: ستاد همیاران پیشرفت انقلاب اسلامی به دنبال دفع هیچ سلیقه‌ای نیست و از تمام افراد و گروه‌هایی که معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه هستند در چارچوب فعالیت‌های ستاد در سراسر کشور استفاده خواهد نمود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار