سرگرد زماني از دستگيري يک سارق معتاد در يكي از مجتمعات واقع در بلوار سلمان فارسي خبر داد و افزود: اطلاع رساني به موقع همسايه ها پليس را در جريان اين سرقت قرار داده و متهم با سرعت عمل پليس گرفتار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ سرگرد منصور زماني رييس کلانتري 172 عبدالعظيم امروز صبح ، ضمن اشاره به شناسايي يک سارق منزل در بلوار سلمان فارسي از جزييات پرونده متهم پرده برداشت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته سه شنبه هفدهم ارديبهشت ماه سال جاري ماموران گشت انتظامي اين يگان هنگام گشتي زني در محدوده فوق بودند كه دو مرد جواني سراسيمه به ماموران مراجعه كردند.
 
وي افزود: شاكيان كه خود را ساكن يكي از مجتمع هاي اين محدوده معرفي كردند به ماموران گفتند ساعاتي پيش فرد ناشناسي با ظاهري نامناسب وارد مجتمع شده و تاكنون از مجتمع خارج نشده است كه ماموران بلافاصله براي بررسي موضوع وارد عمل شده و به گشتزني داخل مجتمع پرداختند.
 
كلانتر172 بيان كرد‌: ماموران هنگام گشتزني در ساختمان بودند كه مظنون را كه با كيسه پلاستيكي بزرگي در حال پايين آمدن از پله اي مجتمع بود را مشاهده كردند، متهم به محض مشاهده پليس كيسه را رها كرده و قصد فرار از محل را داشت كه با سرعت عمل به موقع ماموران دستگير شد.
 
سرهنگ زماني در خاتمه عنوان كرد: در بازرسي از وسايل متهم كه " مجتبي " نام داشت 3 كفش اسكيت ،تعدادي تلفن همراه ، 20 عدد پايپ و مقاديري شيشه كشف شد ،كه ماموران متهم را به همراه شاكيان براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر به كلانتري انتقال دادند. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار