رئیس جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد: اکنون می توانیم با نگاهي به گذشته خشنود باشیم، زيرا مشارکت مردم گواه از رضایت از مسئولان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  ابولحسن فتحی با بیان این سخن عنوان کرد:18 اردیبهشت از جنس نشانه ها خاطره ها و نمادها هستند  یاد آور تولد این نهاد است و با نشانه هایی چون امید، صلح برابری، خاطره هائی از امداد،  نوع دوستی  و همدلی تا نماد عشق در زندگی انسانها همچنان بر فراز باشد.
وی با بیان اینکه مباهات انبوه جوانان،‌داوطلبان و امداد گران عضو این خانواده ی بزرگ افتخار و آرزوی ما است عنوان کرد:جمعیت هلال احمر نشان از روزهای هم اندیشی و تلاش است که شتابان و با اشتیاق رفته ایم هدف اولمان رضایت مردم بود و سر بلندی ایران عزیز در داخل و خارج از کشور  
فقیه در ادامه اظهار داشت:  به وقت حادثه در روستاهای بوشهر، خراسان و آذربایجان تا اردو گاه های سومالی و پاکستان همه با هم بودیم اکنون به پاس این بودن بهاری می توانیم به گذشته برگردیم و  با توجه به اعتماد و مشارکت مردمی خشنود باشیم.
 وی با بیان اینکه راه ما گسترش فرهنگ صلح است تاکید کرد:  ما باید به عشق،  برادری و نوع دوستی بیندیشیم و به جوانان اعتماد کنیم تا همواره با تمام قدرت در تمامی ماموریت ها حاضر باشیم و به خدمت بیندیشیم .
 فقیه در خاتمه اظهار داشت:  در سال جدید در مسیر کار آمدی بیشتر حرکت کنیم حماسه بیافرینیم و امیدوارم به تداوم راهی که بدان ایمان داریم برایش ایثار می کنیم ودر مسیرش مستحکم ایستاده ایم./ف

برچسب ها: رئیس ، هلال احمر ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار