مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به اینکه پروژه برقی کردن قطار تهران - مشهد با مشکلات تامین منابع مالی روبه‌رو است، گفت: رئیس قطار که واسطه برای اجرای مقررات است، باید از سوی راه‌آهن انتخاب شود و بخش خصوصی نمی‌تواند با انتخاب رئیس قطار بر عملکرد خودش نظارت مناسبی داشته باشد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، عبدالعلی صاحب‌محمدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی در پاسخ به پرسش مهر درباره آخرین وضعیت قطار برقی تهران - مشهد، اظهار داشت: قطار برقی تهران - مشهد براساس یک قرارداد BOT میان دولت و بخش خصوصی بسته شده است که در این قرارداد سه هدف تامین سرمایه از طریق بخش خصوصی، واگذاری مدیریت خط و ناوگان به بخش خصوصی و خصوصی‌سازی مدنظر قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی با بیان اینکه پروژه تهران قطار برقی تهران - مشهد، قراردادی منحصر به فرد است که تمامی اهداف خصوصی‌سازی را محقق کرده است، گفت: تاکنون 4100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی که قرارگاه خاتم‌الانبیا است، انجام شده و طراحی مفهومی آن هم به پایان رسید، ضمن آنکه کار در شبکه بالاسری هم شروع شده است/س

برچسب ها: قطاربرقی ، مشهد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.