سومین هفته ساخت و تولید دانشگاه صنعتی امیرکبیر 21 تا 26 اردیبهشت ماه به همت دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه و شاخه دانشجویی انجمن علمی مهندسی ساخت و تولید ایران برگزار می شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر،  در سومین هفته ساخت و تولید دانشگاه صنعتی امیرکبیر همایش های یک روزه، میزگردهای تخصصی، بازدیدهای علمی و جلسات پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.


بنابراین گزارش، در مراسم افتتاحیه این هفته دکتر علیرضا رهایی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر منصور کبکانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، مهندس میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  حضور دارند.


در این هفته 5 کارگاه آموزشی با موضوعات تکنولوژی پلاستیک، rapid prototyping ، مهندسی معکوس و سیستم های کنترلی در صنعت، ساخت CNC برگزار می شود.
از دیگر برنامه های این هفته برگزاری 3 گفتگوی آزاد دانشجویی است در این گفتگو ها دانشجویان پرسش و پاسخ های دانشجویی انجام می دهند.


بناراین گزارش، برگزاری  دو میزگرد ارتباط صنعت و دانشگاه و تجاری سازی ابداعات و اختراعات نیز از دیگر برنامه های تعیین شده برای هفته ساخت و تولید است. طی این هفته سمینارهای ابزار برشی و ساخت و تولید نیز برگزار خواهد شد.


خاطرنشان می شود، هدف از برگزاری این هفته آشنایی بیشتر دانشجویان با رشته تحصیلی خود و زمینه های تخصصی آن و آشنایی با فرصت های شغلی آینده است. همچنین، از دیگر اهداف برگزاری این هفته ارتقا ارتباط صنعت و دانشگاه و بررسی وضعیت فعلی صنعت کشور است.


لازم به ذکر است، در این هفته نمایشگاهی به منظور ارتباط دانشگاهیان با صاحبان صنایع از 23 تا 26 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های دائمی این دانشگاه برگزار می شود که در این نمایشگاه شرکت ها و صنایع مختلف حضور دارند و خدمات و محصولات خود را عرضه می کنند.
برچسب ها: دانشگاه ، امیرکبیر ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار