نمایش "سه گانه اورنگ" با توجه به استقبال تماشاگران روزهای پنج شنبه و جمعه 19 و 20 اردیبهشت سال جاری، دو اجرا خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "سه گانه اورنگ" به کارگردانی محمد حاتمی، با توجه به استقبال تماشاگران، پنج شنبه و جمعه، 19 و 20 اردیبهشت ماه، با دو اجرا به روی صحنه می رود. اجرای فوق العاده این نمایش در ساعت 17 و اجرای بعدی مطابق برنامه روزهای گذشته در ساعت 19 روی صحنه می رود.

این نمایش که به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، از بازی هنرمندانی چون گلاب آدینه (بازیگر قسمت اول)، پیام دهکردی(بازیگر قسمت دوم)، مریم سعادت (بازیگر قسمت سوم) و عماد سالکی بهره می برد. همچنین به نویسندگی این نمایش سه قسمتی را علیرضا نادری، محمد امیر یاراحمدی و نیما نادری اشاره کرد. از دیگر عوامل این نمایش فواد خراباتی و سارا والیانی (دستیاران کارگردان)، آرش پارساخو (دراماتوژ)، پریدخت عابدی نژاد (طراح لباس)، علی میانجی و هلیا کریمی (گروه کارگردانی) و علی پور طیب (طراح پوستر) هستند.
گفتنی است، نمایش سه گانه اورنگ اجراهای خود را از 19 فروردین آغاز کرده و تا 23 اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.
 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند به سایت www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند و با شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار