هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: همه زحمات ما در بازی آخر مقابل فولاد خلاصه می شود واین بازی برای ما حکم فینال لیگ را دارد.

محمد حسین مهر آزما هافبک تیم نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بازی قبلی باید سایپا را می بردیم تا شانس سهمیه داشته باشیم و همه تلاشمان را کردیم تا به اینجا برسیم خیلی ها می گفتند کسب سهمیه برای ما مثل یک معجزه است که این اتفاق افتاد و به سهمیه آسیا نزدیک شدیم.

همه زحمات ما به بازی آخرمان مقابل فولاد خلاصه می شود و بازی با فولاد برای ما حکم فینال لیگ را دارد و فقط باید ببریم تا سهمیه بگیریم در غیر این صورت هیچ شانس دیگری نداریم به همین دلیل تمام سعی مان را می کنیم که سهیمه آسیا را بگیریم و فصل را خوب تمام کنیم.

وی در مورد فولاد گفت: در حال حاضر فولاد شرایط بهتری نسبت به ما دارد چون با مساوی هم می تواند سهمیه آسیا را بگیرد به همین دلیل با استرس کمتری بازی خواهند کرد. فرکی فصل قبل سرمربی نفت تهران بود و تیم ما را خوب می شناسد و شرایط بهتری هم نسبت به ما دارند اما نشان داده ایم که تیم خیلی خوبی هستیم و هیچ کس فکر نمی کرد که بتوانیم سهمیه آسیا بگیریم.

مهرآزما در پایان گفت: تمام ارزش کار ما در این فصل به همین سهمیه آسیا است ما از اول فصل دنبال کسب سهمیه بودیم و اگر در بعضی از بازی ها دقت می کردیم الان دنبال اما و اگر نبودیم، هدف ما از شروع لیگ کسب سهمیه بود و وقتی به هدفت می رسی خیلی لذت بخش است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار