به گزارش پلیس آمریکا سه زن جوان که حدود 10 سال قبل در شهر کلیولند مفقود شده بودند روز گذشته زنده در ایالت اوهایو پیدا شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، جینادی جیزس در سال 2004 در سن 14 سالگی، راماندابری یک سال قبل از 16 سالگی در سال همان سال و میشل نایت در سن 20 سالگی مفقود شده بودند.

به گزارش پلیس تحقیقات برای یافتن این سه دختر جوان که در فاصله یک روز ناپدید شده بودند بی نتیجه ماند که به گفته مقامات پلیس سرانجام توسط کارآگاهان در خانه ای در شهر کلیولند اوهایو پیدا شدند.

به گزارش پلیس به نقل از این خبرگزاری تنها سرنخ و شاهد این آدم ربایی یکی از همسایه ها گزارش شده است. به گفته این شاهد عینی زن جوانی در حالی که دست دختر نوجوانی را گرفته بود به وی گفت که " این دختر اوست" و در آن لحظه من نمی دانستم در مورد همسایه ام صحبت می کند و نمی دانستم منظورش از " او" چه کسی است.
آدم ربایان در مدت این ده سال چهره خود را تغییر می دادند تا توسط پلیس شناسایی نشوند اما پس از 10 سال تحقیقات بی وقفه محلی و ایالتی پلیس روز گذشته در خانه ای ویلایی در شهر کلیولند اوهایو پیدا شدند./ل

صاحب خانه آریل کاسترو 52 ساله، اسپانیایی تبار و راننده اتوبوس مدرسه در کلیولند است که بعد از گزارش مفقودی این سه دختر او نیز مفقود شده بود به اعتقاد پلیس دو برادر این مرد 52 ساله نیز به احتمال شریک جرم بودن دستگر شده اند.

پلیس کلیولند در مورد سلامتی سه زن اعلام کرد آن ها در وضعیت خوبی قرار دارند.

به گفته عموی جینادی جیزس به نقل از این خبرگزاری در تمام این مدت 10 سال، هیچ کس هیچ گونه اطلاعی در مورد محل اسارت او نداشت حال همه چیز پایان یافت و او در همین محله " سیمور" بود.
همچنین بازجویی از این مرد 52 ساله توسط پلیس برای پی بردن به انگیزه وی آغاز شده است.

برچسب ها: آمریکا ، پلیس ، کلیولند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار