فراخوان جشنواره منطقه ای فیلم، فیلم نامه و عكس « بام ایران » در استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره فیلم، عكس و فیلمنامه كوتاه انجمن سینمای جوان ایران با عنوان « بام ایران » در شهركرد برگزار می شود.

حسین گنجی افزود: این جشنواره به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان، با هدف تولید فیلم و عكس و نگارش فیلمنامه‌ های غنی فرهنگی و بومی و رشد اعتلای جایگاه عكس، فیلم و فیلمنامه نویسی برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان می توانند برای ثبت نام در این جشنواره، تا 23 اردیبهشت ماه جاری، و از طریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir اقدام كنند.

به گفته وی؛ جشنواره منطقه ای بام ایران با شركت هنرمندان 15 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، كرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزی و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

گنجی گفت: هنرمندان 15 استان كشور می توانند با پرداختن به مضامین فرهنگی ، اقلیمی، اجتماعی و طبیعت در این جشنواره با موضوع آزاد و عنوان سال شركت كنند

وی گفت: شورای سیاستگذاری جشنواره منطقه ای فیلم، فیلم نامه و عكس بام ایران با هدف ارتقاء سطح كیفی، ایجاد انگیزه و اشتیاق جهت نگارش و ساخت آثار ارزشمند، شناسایی استعداد های نو، مسابقه فیلم نامه نویسی را به عنوان یكی از زیربخش های اصلی ساختار جشنواره پیش بینی كرده است.

وی افزود: این جشنواره از سوی انجمن سینمای جوانان ایران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از 10 تا 13 تیرماه سالجاری و در سه بخش فیلمنامه، فیلم و عكس در شهر كرد برگزار خواهد شد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.