شهرداری شهرکرد و سازمان های وابسته، در بیانیه ای اهانت و هتک حرمت مرقد مطهر حجر بن عدی؛ صحابه پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در بیانیه شهرداری شهرکرد و سازمان های وابسته، در محکومیت اهانت و هتک حرمت مرقد مطهر حجر بن عدی؛ صحابه پیامبر گرامی اسلام (ص)، آمده است: بار دیگر دشمنان پلید اسلام و گروههای مزدور و دست نشانده استکبار جهانی دست به جنایتی هولناک و جانگداز زدند و صفحه سیاه دیگری بر صفحات زندگی ننگین خود افزودند و امت اسلام را در غم و اندوه بردند و به جهانیان ثابت نمودند که کینه توزی آنان نسبت به دین، قرآن و خاندان عصمت و رسالت (ص) حد و مرز ندارد.

اقدام به دو جنایت بزرگ، تخریب و نبش مرقد مطهر حجربن عدی، آن صحابی جلیل القدر پیغمبر اکرم (ص) و یار ثابت قدم مولای متقیان امام علی (ع) و بیرون آوردن و به سرقت بردن جسد مبارکش و آتش زدن مرقد مطهر حضرت جعفر طیار (ع) برادر بزرگوار امیرالمومنین علی (ع)، مظهری بارز و کامل و نشانی گویا از حقد و کینه موروثی آنان از نیاکان ناپاکشان می باشد.

بدون شک، حجر بن عدی یکی از صحابی‌های بزرگوار رسول الله (ص) بوده که مختص هیچ یک از مذاهب اسلامی نیست، بلکه یکی از مقدسات همه مسلمانان جهان است.

این جنایت چهره حقیقی این مجرمان را فاش ساخت و نشان داد که اینان نسبتی با اسلام و امت اسلامی ندارند، اینان دست پرورده صهیونیست‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا هستند که در جهت ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمین جهان قدم بر می‌دارند.

کارکنان شهرداری شهرکرد و سازمان های وابسته آن، ضمن محکومیت این اقدام غیر اسلامی و غیر اخلاقی، از عموم شهروندان و هم استانی های همیشه در صحنه دعوت می نمایند با حضور پرشور در تظاهرات روز جمعه ( 20 اردیبهشت 92 ) پس از خطبه های نماز جمعه، خشم و انزجار خود را از این فاجعه دردناک اعلام نمایند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.