رئیس قوه قضاییه، وزاری فرهنگی کشورهای خارجی،علی ضیاء و محسن افشانی از بازدید کنندگان روز هفتم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حالی روز هفتم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سپری شد که صبح روز آن آیت الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه اولین بازدید کننده نمایشگاه بود و به ترتیب چهره های سیاسی همچون سردار نقدی ،وزیر اطلاعات و حتی به گفته یکی از خبرگزاری ها عامل فتنه 88 یعنی مهدی هاشمی رفسنجانی دیده شدند.
رکورد شکنی کتاب فاضل نظری همچنان ادامه دارد به طوری که به چاپ دوم نیز رسیده است "ضد" از مجموعه آثار فاضل نظری که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است از دیگر کتاب های پرفروش نمایشگاه می توان به "جنگ رسانه ای""شرح اسم" ،"اطلس شیعه"اشاره کرد.
حجت الاسلام والمسلمين حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات هم از بازدید کنندگان غرفه های بخش ناشران عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.
در صحبت هایی که علی اسماعیلی رئیس نمایشگاه کتاب تهران با خبرنگاران در روز گذشته داشته است در رابطه با بن های خرید توسط طلاب و ارائه بن های کتاب به 120 هزار دانشجو گفتگو کرده است که متاسفانه طلاب به دلیل شماره دانشجویی 5 رقمی امکان ثبت نام را پیدا نکردند.
از سایر مهمان های نمایشگاه چهره های هنری همچون محسن افشانی مجید صالحی و علی ضیاء اشاره کرد. /ي2
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، کویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.