بار ديگر دست شوم استكبار از آستين فريب خوردگان تكفيري بيرون آمد و برگي ديگر در دفتر مظلوميت اميرمومنان علي (ع) و ياران با وفاي ايشان ثبت كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در این بیانیه آمده است: اين بار دشمنان اسلام و تشيع، ابتدايي‌ترين احكام الهي را زير پا گذاشته و به تخريب، ‌نبش قبر و انتقال جسد مطهر حجربن عدي صحابي گرانقدر رسول مكرم اسلام حضرت محمد (ص) و شيعه واقعي امام علي (ع) اقدام نموده و با اين عمل خود خشم جهان اسلام را برانگيختند.
فريب خوردگان تكفيري با تمسك به فتاواي شيطاني مفتيان وهابي همچنان به هتك حرمت و تخريب قبور بزرگان دين و صحابي پيامبر (ص) مبادرت مي‌ورزند و هر روز نيز بر حركات شيطاني خود مي‌افزايند.
اين گمراهان ضمن هتك حرمت مقدسات اسلامي،‌ بناهاي تاريخي اسلامي كه ميراث گرانبهايي براي ما  با قدمت 14 قرن است را از بين برده و با اين كار لطمه‌اي جبران ناپذير به جهان اسلام وارد مي‌كنند.
در اين برهه حساس و در حالي كه بيداري اسلامي منطقه خاورميانه را در بر گرفته،‌دشمنان سعي مي‌كنند با دست زدن به اين اعمال شيطاني ميان امت اسلام تفرقه انداخته و به مقاصد شوم اربابان آمريكايي و صهيونيستي خود دست يابند.
شهرداري قم ضمن عرض تسليت به محضر مبارك امام زمان(عج)، مقام معظم رهبري، مراجع عظام و تمام آحاد مسلمين ضمن محكوم كردن اين قبيل تحركات بر ايجاد وحدت عميق تر ميان امت اسلامي تاكيد كرده و همگان را به ضرورت حفظ وحدت و پرهيز از اختلاف و درگيري ميان شيعه و سني فرا مي‌خواند و به فضل الهي اين قبيل تحركات موجب ايجاد وحدت بیشتر بين مسلمين و خنثي شدن توطئه‌هاي دشمنان ايران و اسلام خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.