رئيس فراكسيون رهروان ولايت مجلس از حضور نامزدهاي اصولگراي رياست جمهوري در جلسات هفته آينده اين فراكسيون خبر داد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت، کاظم جلالی با اشاره به جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت که صبح امروز(چهارشنبه) با حضورعلی لاریجانی برگزار شد، گفت: در جلسه امروز صبح فضای کلی کشور با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نام امسال "حماسه سیاسی" است و بدون تردید همگی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کنیم، افزود: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نیز در این خصوص تلاش شایسته‌ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز گزارشی از ملاقات‌های کمیته وحدت این فراکسیون با مراجع عظام، برخی شخصیت‌های سیاسی و برخی کاندیداهای ریاست جمهوری ارائه شد، ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که در جلسات آینده مجمع عمومی، کاندیداهای اصولگرا حضور یابند تا ضمن ارائه برنامه‌های خود از نقطه نظرات و مطالب اعضای فراکسیون نیز آگاه شوند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه بعد از این جلسات مجمع عمومی تصمیم خواهد گرفت که در انتخابات از چه کاندیدایی حمایت کند، توضیح داد: از هفته آینده کاندیداهای اصولگرا به فراکسیون دعوت می‌شوند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار