رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: اگر در حال حاضر زندانی مالی در مجموعه داریم در اولویت قرار گرفته و پس از بررسی در اولین جلسه کمیسیون عفو و بخشودگی استان مطرح شود تا شرايط آزادي آنها تامين شود.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "احمد فاضلیان" رئیس کل دادگستری استان گلستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات زندانیان و مجموعه زندان مرکزی گرگان به اتفاق محمود امینی مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان از زندان بازدید نموده و در جمع مددجویان گفت: در فرصتی که در زندان برای شما فراهم امده نهایت استفاده را ببرید و ارتباط قلبی خودتان با خداوند منان را بیشتر کنید و مطمئن باشید خداوند بزرک در شما نظر خواهد کرد.به فضل و رحمت پروردگار رحمان امید داشته باشید.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان مجموعه زندان‌های استان که زمینه اصلاح و تربیت را برای مددجویان فراهم نموده‌اند افزود: کارکنان واحدهای مددکاری و اجرای احکام توجه داشته باشند که باید تلاش شود زندانی مالی در زندان نداشته باشیم.

فاضليان خاطرنشان كرد: اگر در حال حاضر زندانی مالی در مجموعه داریم در اولویت قرار گرفته و پس از بررسی در اولین جلسه کمیسیون عفو و بخشودگی استان مطرح شود تا شرايط آزادي آنها تامين شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: زندان ، مالی ، فاضلیان ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.