نخستین نشست آموزشی، پژوهشی بررسی «موسیقی معاصر ایران» در ادامه سلسله نشست‌های کارگاهی حوزه هنری استان کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: نخستین کارگاه آموزشی پژوهشی «موسیقی معاصر ایران» با حضور محمدرضا تفضلی از اساتید برجسته و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران و در راستای فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی حوزه هنری و آشنایی بیشتر هنرمندان موسیقی استان نسبت به موسیقی معاصر برگزار می‌کند.
مرادی افزود: این کارگاه آموزشی پژوهشی روز پنج‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود که ورود در این نشست برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات برگزاری کارگاه در محل یاد شده حضور پیدا کنند.
وی اضافه کرد: در این نشست آموزشی و پژوهشی ضمن بررسی آثار استاد تفضلی به بررسی موسیقی معاصر روسیه و ایران از 1950 تاکنون پرداخته می‌شود و سپس کارگاه ویژه آهنگ‌سازی معاصر نیز برگزار خواهد شد.
محمدرضا تفضلی آهنگساز ایرانی در سال 1353 در کارلسروهه (آلمان) به دنیا آمد. سال 1367 تحصیلات موسیقی خود را در هنرستان موسیقی تهران شروع کرد و در سال 1371 از هنرستان نامبرده فارغ التحصیل شد.
محمدرضا تفضلی هم اکنون در دانشکده موسیقی دانشگاه هنر، دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد و دانشگاه تهران به تدریس مشغول است./س
برچسب ها: پژوهشی ، شعر ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.