اولین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری با‌حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اولین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری با حاشیه‌های جالبی همراه بود و تعدادی از داوطلبان نظرات جالبی را درباره شیوه اداره کشور بیان کردند.

*فردی که خود را اسماعیل کوثری معروف به استاد کوثری معرفی کرد دولت خود را دولت برنامه اعلام کرد و تاکید کرد یکی از برنامه‌هایش حذف امکان تولید و توجیه دروغ، چاپلوسی و دورنگی در بین مردم است. این فرد معتقد بود که برنامه‌هایش بلااستثناء قابلیت اجرایی دارد.

*خانی‌علی‌نژاد دیگر داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری بود که در جمع خبرنگاران تاکید داشت که دو دیپلم با معدل 17/78 و 18/99 دارد و در رشته پزشکی عمومی دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کرده است و لیسانس حقوق دانشگاه فلامینگو و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل دارد؛ او همچنین بیان کرد که تورات و انجیل و تاریخ ایران را کاملا مطالعه کرده است و اولین برنامه‌اش رفع فقر از ملت ایران است.

*علی‌نژاد اعلام کرد که اگر توسط شورای نگهبان تائید صلاحیت شود یک سخنرانی 8 ساعته خواهد داشت. وی همچنین افزود: که برنامه‌ 500 ساله ارائه خواهد کرد تا در صورت تمام شدن دوران ریاست جمهوری‌اش دیگر رؤسای جمهور از نبود برنامه گله نکنند. وی همچنین گفت که 10 بچه دارد و معتقد به کنترل جمعیت نیست.

*فردی با نام حسین محمدی که خود را داوطلب انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد تاکید داشت که حاضرم با هاشمی رفسنجانی و خاتمی مناظره کنم.

*شخص دیگری که نامش علی‌اکبر عباسی و سمتش مدیر آزمایشگاه وزارت نفت بود پس از ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: حاضرم احمدی‌نژاد را به عنوان معاون اول خودم انتخاب کنم و اگر مشایی نیز تائید صلاحیت شوم باز هم او را قبول نخواهم کرد.

*علی فلاحیان که نام و فامیلی‌اش، حجت‌الاسلام فلاحیان وزیر اطلاعات دولت هاشمی را به اذهان متبادر می‌کرد، پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام و هنگام خروج از ساختمان وزارت کشور گفت که بنده همین الان هم به صورت مجانی و رایگان بیماران خود را معالجه می‌کنم و اگر رئیس‌جمهور هم شوم باز به این کار ادامه می دهم.

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار