مدیرعامل کار خانه سیمان فیروزکوه گفت: در سال "حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی" کارخانه سیمان فیروزکوه توانست به درجه بالاتری برسد.

حسین مدرس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم با همت کارگران و تلاشگران انجامید.

وی ادامه داد: تولید سیمان در این کارخانه از یک میلیون و 28 هزار و 130 تن سال 90 به یک میلیون و 34 هزار 55 تن در سال 91 رسید.

مدرس اضافه کرد: افزایش تحویل سیمان و کلینکر صادراتی از 64 هزار و 659 تن در سال 90 به 197 هزار و 871 تن در سال 91 رسید که با افزایش 206 درصدی مواجه بود .

مدیرعامل کار خانه سیمان فیروزکوه افزود: رضایت مندی مشتری از اهداف اصلی این کارخانه است که به جدیت دنبال می شود، از منظر برون سازمانی یا مصرف کننده با ارائه محصول با کیفیت و راضی نگه داشتن مشتری و همچنین ارتقای برند سیمان فیروزکوه از سطح ملی به سطح بین المللی تبدیل شده است که افزایش حجم صادرات سیمان و کلینکر به کشورهای روسیه، آذربایجان و قزاقستان دلیل واضحی بر این ادعا است.

وی ادامه داد: از طرفی با توجه به اینکه بیشترین میزان فروش سیمان به صورت فله بوده و سیمان فله را غالباً شرکتها و پیمانکارانی استفاده می کنند که دارای آزمایشگاه و واحد کنترل کیفیت هستند و این در واقع تأییدی در زمینه کیفیت محصولات این شرکت است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.