فرماندار شهرستان دماوند گفت: عزت، آرامش و پیشرفت جامعه در گرو حضور گسترده همه اقشار در انتخابات 24 خرداد‌ ماه است.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: انتظار ما از ورزشکاران این است که همه سطوح جامعه را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.

وی ادامه داد: زندگی امروز ما به نوعی با مسئله ورزش گره خورده است؛ به صورتی که امر ورزش در تمام ابعاد زندگی بشر رسوخ کرده و انسان‏ها یا خود ورزشکار هستند و یا طرفدار ورزش به شمار می ‏روند.

افشار نادری با اشاره به اینکه با ورزش روح و جسم انسان‏ها رشد می ‏یابد، اضافه کرد: ورزش انسان ‏ها را برای ساختن جامعه‏ ای توسعه یافته آماده می ‏سازد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: ورزش عرصه مدیریت و کاهش آسیب ‏های اجتماعی همچون اعتیاد و بزهکاری است و هر دولتی خود را مکلف می ‏داند به امر ورزش توجه ویژه داشته باشد.

وی از هیئت ‏های ورزشی دماوند خواست تا از همه ظرفیت‏ های موجود منطقه به صورت فیزیکی و فکری به بهترین شکل برای رشد و توسعه ورزش این شهرستان استفاده کنند.

افشار نادری اضافه کرد: شناسایی استعدادهای ورزشکاران در رشته‏ های مختلف و تربیت آنها برای ورزش قهرمانی و قهرمان‏ پروری از وظایف هیئت ‏های ورزشی است.

فرماندار شهرستان دماوند مهم‏ ترین رسالت مربیان و مسئولان ورزشی را تبلیغ و ترویج فرهنگ ورزش عنوان کرد و افزود: همگرایی و همراهی بین ورزشکاران و مدیران ورزشی سبب خواهد شد تا این رسالت مهم محقق شود و هر ورزشکار یک مروج فرهنگ ورزش باشد.

وی ورزشکاران را قشر مهم و تأثیرگذار جامعه دانست و افزود: ورزشکاران به عنوان عضو فعال جامعه باید در تعیین سرنوشت کشور و منطقه خود سهیم باشند و انتخابات پیش رو بهترین فرصت برای تحقق این مهم است./س


برچسب ها: جامعه ، ایران ، انتخابات ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.