تمرینات تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان بنا به دلایلی تا هفتم خرداد تعطیل شد.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از بررسی های مختلف به این نتیجه رسیدیم که چون تیم ملی امید در حال حاضر برنامه خاصی  ندارد بهتر است تعطیل شود.

دبیر کل فدراسیون والیبال تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم های ملی الف و ب در سالن مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است چون با طیف زیادی  از  بازیکنان را تحت پوشش داریم اگر قرار بود تمامی آنها را در اختیار داشته باشیم باید نسبتا به تشکیل سد تیم اقدام می کردیم، در صورتی که امکانات موجود امکان چنین  اقدامی را به ما نمی دهد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر مساله فوق، وقتی برای فدراسیون  مسجل شد که مسابقات کشورهای اسلامی به تعویق افتاد نسبت به تغییر برنامه ریزی تیم ملی امید  اقدامات لازم صورت گرفت.

دبیر کل فدراسیون والیبال گفت: از نظر فنی تمرین طرف در طول مدت طولانی برای بازیکنان تیم ملی امید خوب نبود ، این تعطیلی  23 روزه باعث می شود تا هم شرایط را بررسی و فضا را برای حضور آنها در تورنمنتی خاص فراهم کنیم.

وضعیت تیم ملی امید برایمان مهم است

افشاردوست تصریح کرد:  وضعیت و مسائل مربوط  به تیم ملی امید برای فدراسیون بسیار اهمیت دارد و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم که تصمیمات غلط و غیر فنی در مورد این تیم گرفته شود.

وی گفت: به هیچ عنوان نباید تغییر و تحولات ربطی به ولاسکو ندارد، فدراسیون شرایط سرویس دهی به سر تیم را  در یک زمان مشترک نداشت تمرینات تیم ملی امید تعطیل شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار