پاشازاده در مورد 16 تیمی شدن لیگ برتر گفت: به نظرم 16 تیمی شدن لیگ تاثیری روی کیفیت لیگ نمی گذارد و هیچ دردی را دوا نمی کند.

پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: به نظرم هدف از 16 تیمی کردن لیگ برتر تنها برای زودتر تمام کردن رقابت ها و برنامه ریزی بهتر سازمان لیگ برای بهتر انجام شدن بازیهاست  اما من عقیده دارم کشور ما بزرگ است و خیلی از شهرها  استعداد های زیادی دارند که می توان از آن استفاده کرد.

پاشازاده در خصوص شرایط استقلال در فصل جاری بیان کرد: شکست استقلال با وجود شرایط نرمالی که نسبت به سایر تیم ها داشت توانست فصل را به خوبی به پایان برساند.

وی در ادامه در مورد عدم حضور قلعه نوعی در کادر فنی استقلال در فصل بعد گفت: من به طور کل با تغییرات مخالفم و به نظرم عملکرد قلعه نوعی بسیار خوب بود زیرا که این تیم در لیگ قهرمانی را بدست آورده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با قدرت به مرحله بعد صعود کرد.

وی در پایان در خصوص شرایط تیم ملی برای صعود به جام جهانی گفت:  انشاء اله بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم به هر حال ما خودمان کارمان را سخت کردیم و عملکرد کی روش هم با توجه به نتایجی که گرفته کاملا واضح است که نتایج مناسبی برای تیم ملی کشور ما نیست./آق

برچسب ها: تیمی ، لیگ ، دردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار