مدير عامل سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي از برگزاري بزرگترين مزايده هاي الكترونيكي كشور توسط اين سازمان خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، اردشير محمدي با اعلام اين خبر افزود: با ايجاد فضاي مثبتي كه در راستاي تحقق دولت الكترونيك به وجود آمده است، سازمان اموال تمليكي با همكاري مركز توسعه تجارت الكترونيك وزارت صنعت، معدن و تجارت مهمترين فرآيندش كه برگزاري مزايده هاي سراسري است را به صورت الكترونيكي انجام خواهد داد  و اولين مزايده فوق العاده آزمايشي سازمان طي ماه آينده برگزار خواهد شد.
 
محمدي با اشاره به اينكه اين سازمان اولين دستگاه دولتي است كه مزايده الكترونيكي برگزار مي كند افزود: در راستاي توسعه خدمات و به كارگيري فن آوري اطلاعات و ارتباطات در حوزه تجارت به عنوان اولين دستگاه پيشگام در دولت همزمان با مزايده هاي سنتي، مزايده هاي الكترونيكي برگزار خواهيم كرد و خاطر نشان نمود از مزاياي اين طرح افزايش سرعت كارها، كاهش قابل توجه هزينه ها براي دولت و مشتريان و ارتقاء نظارت به واسطه سيستمي شدن فرآيندها است.
 
وي در ادامه افزود: سامانه مزايده الكترونيك (سما) بخش عمده اي از فرآيند فروش كه شامل ارائه پيشنهاد قيمت توسط خريداران، واريز مبلغ سپرده، تعيين برنده، واريز مبلغ پيشنهادي و تائيد تحويل كالا به خريدار را از طريق اينترنت امكان پذير مي سازد.
 
رئيس هيات مديره و مدير عامل سازمان اموال تمليكي تصريح كرد: مشتريان سازمان مي توانند با عضويت در اين سامانه و دريافت گواهي امضاي ديجيتال، داراي اعتبار حقوقي شده و در ايام برگزاري مزايده ضمن استفاده از اطلاعات اموال مطرح در مزايده پيشنهادهاي خود را در هر مكان طي مهلت مقرر از طريق اينترنت ثبت نموده و با توديع الكترونيك مبلغ وديعه در مزايده شركت كنند.
 
اردشير محمدي در توضيح بيشتر نحوه اجراي اين طرح افزود: در طرح سما، بازگشايي پيشنهادها، اعلام اسامي برندگان و واريز مبلغ پيشنهادي به صورت الكترونيك انجام مي پذيرد و تابع قانون تجارت الكترونيك خواهد بود.
 
گفتني است علا قه مندان به كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به پايگاه اينترنتي سازمان اموال تمليكي به نشاني اينترنتي: www. Tamliki .ir و براي ثبت نام در اين طرح به نشاني اينترنتي :www. Setadiran .ir/eauc  مراجعه نمايند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
باسلام
میخواهم درزمینه مزایده همکاری داشته باشم
آخرین اخبار