معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز گفت: از امروز فراخوان مقالات بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با عنوان " نماز و سبک زندگی" با رویکرد سلامت اقتصادی آغاز می گردد.

سید محمد عبداللهی دبیر بیست و دومین اجلاس سراسری نماز، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: دبیرخانه ی دائمی اجلاس های سراسری نماز همزمان با برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با عنوان " نماز و سبک زندگی"  با رویکرد سلامت اقتصادی، به منظور ترویج فرهنگ نماز و بیان نقش آن در سبک زندگی جوامع اسلامی و تاثیر آن بر اقتصاد با بهره مندی از نظر و رای اندیشمندان، محققان و پژوهشگران نسبت به فراخوان مقاله اقدام می نماید.

وی با دعوت از سوی کلیه صاحب نظران و علاقمندان در این مهم، عنوان کرد:محورها و موضوعات مقالات شامل نماز و سبک زندگی، نماز و سلامت اقتصادی، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد سالم و نماز و کاهش آسیب های اقتصادی با بیش از ده ها عنوان دیگر با زیر مجموعه ها خواهد بود.

عبداللهی با تاکید بر این که موضوع مقالات می تواند در راستای محورها و نیز خارج از موضوعات باشد، تصریح کرد: فایل مقالات حداکثر در 15 صفحه  و به صورت تایپی با فونت لوتوس سایز 14 به نشانی ایمیل( ejlase 22namaz@khoiau.ac.ir ) ارسال گردد.

وی همچنین اظهار داشت: افراد شرکت کننده می توانند با شماره 8889269-021 برای پاسخگویی به سوالات تماس حاصل نمایند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ستاد اقامه نماز مراجعه فرمایند.

عبداللهی در پایان خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار تا 1392.4.31 و زمان اعلام نتایج این فراخوان 1392.5.30 خواهد بود.
برچسب ها: مقاله ، اجلاس ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار