وی گفت: بسیاری از کودکان ناتوان ذهنی آموزش پذیر، دارای هماهنگی ضعیف حرکتی و تعادل هستند که برخی از این کودکان به عنوان مبتلایان به اختلال رشدی شناخته می شود.
داد مهر با بیان اینکه 2 تا 15 درصد کودکان مبتلا به این اختلال هستند تصریح کرد: از جمله روش های مداخله ای که برای بهبود هماهنگی ضعیف در دانش آموزان ناتوان ذهنی آموزش پذیر تا این اختلال به کار برده می شود تحریک دهلیزی است.
وی خاطرنشان کرد: روش مداخله ای تحریک دهلیزی در بهبود این دانش آموزان موثر است استفاده از این روش به عنوان روشی در بهبود بخشی از مشکلات حرکتی این کودکان پیشنهاد می شود./ع2