مدیر عامل رایتل اخبار مربوط به قطع امکان تماس تصویری این اپراتور را تکذیب و گفت: امکان مکالمه تصویری همچنان بر روی سیم کارت های رایتل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه های مبنی بر قطع امکان تماس تصویری رایتل این خبر صحت نداشته و قاسمی در این خصوص گفت : تماس تصویری رایتل قطع نخواهد شد و این امکان به عنوان یکی از ویژگی های منحصر به فرد نسل سوم تلفن همراه به مشترکان رایتل ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه نسل  سوم تلفن همراه یکی از مظاهر توسعه تکنولوژی در  کشور است اظهار داشت: آنچه ما از همه نهاد ها و ارگان ها در مسیر توسعه این تکنولوژی توقع داریم همیاری و همگامی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات است.

قاسمی تصریح کرد: همانطور که پیش از این اعلام کردیم خانواده رایتل و سیاست گذاران این اپراتور نسبت به مسائل فرهنگی پیش روی این اپراتور توجه دارند و نهایت تلاش  خود را در پیشبرد اهداف رایتل به کار خواهند بست.

رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام  کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گسترده و سیعی از خدمات ارزش افزوده vas رافراهم می نماید که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پر سرعت اشاره نمود.

برچسب ها: رایتل ، قطع ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار