بزرگترین کار برای ارتقای معلمان اجرای سند تحول بنیادین است.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان با اشاره به اینکه از زمان سخنرانی رهبری به بعد سند تحول بنیادین مصوب شد،گفت : مقام معظم رهبری از سال‌ها پیش با جدیت درباره تحول در آموزش و پرورش مطالبه داشتند.

نظری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آموزش و پرورش یک طرف و همه دستگاه‌های اجرایی در طرف دیگر قرار دارد، افزود: ایشان با این سخن اهمیت و ارزش آموزش و پرورش را بیان کردند.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد بیانات مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال گذشته به مناسبت روز معلم در حوزه تحول بنیادین بود، اضافه كرد: امروز با ابراز خرسندی و خوشحالی سند تحول بنیادی به ثمر نشست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با  بيان اینکه بزرگترین کار برای ارتقای معلمان اجرای سند تحول بنیادین است، ادامه داد: با ابلاغ سیاست‌های رهبری به زودی شاهد اجرای این سند در آموزش و پرورش خواهیم بود.

نظری با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین در 20 جلسه توسط شورای عالی تصویب شد،  تصريح كرد: بزرگترین عیدی در هفته معلم برای معلمان اجرای این سند است.

وی  تاكيد كرد:آموزش و پرورش استان زنجان در طول سه سال گذشته در خدمتگزاری به معلمان رتبه نخست یا دوم کشور را داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه کل استان زنجان در تکریم مقام معلم بسیج شده‌اند، خاطر نشان  کرد: باید تکریم از مقام معلم به فرهنگ تبدیل شود./س


 

برچسب ها: اجرا ، سند ، بنیادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.