قهرمان جودوی کشورمان گفت : باشگاههای خوبی ما در شهرستان های پردیس و رودهن داریم ولی تعداد آنها در تناسب با جمعیت ساکن در این مناطق کم است و باشگاهها باید در این مناطق تقویت شود .

آرش میر اسماعیلی قهرمان جودوی کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ورزش در شهرستانها به ویژه پردیس و رودهن گفت :ورزش برای اینکه در شاخه های مختلف خود بتواند مراحل رشد و ترقی را به خوبی طی کند نیاز به پشتوانه سازی دارد و این پشتوانه سازی باید به شکلی فراگیر صورت گیرد.

وی در ادامه این مکطلب با اشاره به وجود استعداد های درخشان در شهرستانهای کشور به ویژه شهرستانهای تهران مانند پردیس و رودهن تصریح کرد :ما در شهرستانهای کشور و حتی شهرستانهای حومه تهران مانند پردیس و شهر هایی مثل رودهن که در سالهای اخیر بارگزاری جمعیت در آنها به شکل خاصی افزایش داشته است شاهد باشگاههای ورزشی کمی هستیم .

این قهرمان جودوی کشورمان با تاکید بر اینکه فدراسیونها می توانند کمک بزرگی به ورزش شهرستانها کنتند اظهار داشت :باشگاههای خوبی ما در شهرستان پردیس و رودهن داریم ولی تعداد آنها در تناسب با جمعیت ساکن در این مناطق کم است و باشگاهها باید در این مناطق تقویت شود .

میر اسماعیلی خاطر نشان کرد : فدراسیون جودو هر کمکی باشد ما در مورد معرفی مربیان خوب انجام خواهیم داد تا بتوانیم در این رشته استعداد یابی خوبی انجام دهیم و آینده این رشته را با معرفی چهرهای شاخصی در آینده تضمین کنیم ./س


برچسب ها: باشگاه ، ورزش ، رودهن ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.