مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان گلستان در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، شجاعی معاون توسعه ورزش اداره­ کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان گلستان گفت: استان گلستان یک استان مستعد برای پرورش ورزشکاران بومی است و مسئولان استانی باید برای توسعه ورزش­های همگانی مانند دوچرخه سواری در این استان تلاش کنند.

خسرو قمری افزود: می­‌توان با تعامل با آموزش و پرورش دوچرخه سواری را بین دانش آموزان گسترش داد.

در ادامه این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: به دلیل محرومیت استان، از فدراسیون تقاضای مساعدت بیشتری داشته و همچنین تقاضا داریم با توجه به استعدادهای خوبی که در زمینه دوچرخه سواری در استان وجود دارد به دوچرخه سواران ملی پوش استان توجه بیشتری نموده و از آنان حمایت کند.

قربانعلی پاشا همچنین خواستار مساعدت لازم فدراسیون دوچرخه سواری در جهت تامین تجهیزات ضروری برای ورزشکاران استان به منظور شرکت در مسابقات لیگ کشوری شد.

وی ادامه داد: در زمینه ورزش بانوان نیز با توجه به قول­هایی که وزیر ورزش و جوانان داده بودند، امیدوارم اولویتی را نیز برای استان گلستان در نظر بگیرید.

در این مجمع مجتبی زنگی با کسب 17 رای موافق از مجموع 18 رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری گلستان انتخاب شد.


منبع:خبرگزاری ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.