يکي از اعضاي خانواده‌ مرحوم كامراني گفت: تدبير قاضي مدير خراساني براي حضور شاهدان در دادگاه بسيار ايده آل است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "کامراني" پس از هفتمين جلسه کهريزک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاضي از اظهارات سليماني مدير کل زندان‌هاي تهران راضي بود و اکنون منتظر جلسه آينده هستيم تا ببينيم چه خواهد شد.

شاکي پرونده کهريزک و اولياي دم ادامه داد: سليماني پيرامون قانوني بودن بازدداشتگاه کهريزک در اين دادگاه صحبت کرد و درباره غير قانوني بودن آن توضيح داد.

وي گفت: در اين جلسه عمدتا شهود سوال و جواب شدند همچنين متهمان اين پرونده نيز سوالات خود را از شهود مطرح کردند.

کامراني در پاسخ به اين سوال که آيا هنوز بازداشت شدگان کهريزک از حيدري فر مي‌ترسند گفت: اگر از وي تنفر دارند موضوع ديگري است ولي او اکنون ديگر مسئوليتي ندارد از اين رو دليلي براي ترس از حيدري فر وجود ندارد.

اين اولياي دم پرونده کهريزک با بيان اينکه شفاف سازي دادگاه خوب است ادامه داد: شاهداني که به درخواست دادگاه دعوت شده بودند جز 47 نفر بازداشت شده شاکي بودند.

وي افزود: شهود بسياري از نکات را در جلسه امروز مطرح کردند و اين تدبير قاضي مدير خراساني بسيار ايده آل است که بدون اطلاع طرفين شاهداني را براساس تشخيص خود به دادگاه تشويق مي کنند.

كامراني همچنين خاطرنشان كرد: قاضي درباره مصاحبه اخير حيدري فر با روزنامه ايران نيز تذکر جدي داد و قرار است پيگيري شود و از اين رو نبايد شاهدان و شکات و همچنين متهمان جزئيات دادگاه را مطرح کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شهود ، قاضی ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار