امام جمعه نیشابور گفت: مسلمانان راستین در فرصت مناسب پاسخ دهان‌کجی ایادی وهابی را می‌دهند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت‌الاسلام اسماعیل مقری مؤذن در تجمع اعتراض‌آمیز مردم نیشابور علیه هتک حرمت آرامگاه حجرابن عدی در مسجد جامع این شهر، افزود: همان طور که 33 سال پشت سر امام راحل و مقام معظم رهبری بوده‌ایم، هر روزی که رهبری معظم انقلاب صلاح بدانند، مقابل دشمنان اسلام صف‌آرایی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در دفاع از قدس و تمام جبهه‌های مقاومت علیه استکبار می‌ایستیم و همه به لحاظ معنوی و غیر آن، آنها را کمک می‌کنیم.

این مقام مسئول محلی اضافه کرد: منطق ما منطق اباعبداله‌الحسین(ع) است که در حمایت از حق و مظلوم ایستاد.

مقری تصریح کرد: روح مبارک نبی مکرم اسلام(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) از عالم برزخ از این وحشی‌گری‌ها، آزرده است.

وی تاکید کرد: علت مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ما در این تجمع اعتراض‌آمیز نیز این است که توطئه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در این فتاوا روشن است که می‌خواهند جلو پیشرفت اسلام را بگیرند.

این امام جمعه تصریح کردند: ریشه و حامی گروه‌های سلفی را می‌دانیم و این عمل را به حساب هیچ کس جز آمریکای پلید و صهیونیسم جنایتکار نمی‌گذاریم.

مقری افزود: متاسفانه این‌گونه اعمال ددمنشانه در دنیا به اسم اسلام تمام و این جنایات توسط خود مسلمانان به اسم اسلام انجام می‌شود.

وی خطاب به علمای اهل سنت گفت: علمای الازهر مصر، زیتونیه تونس و دانشگاه اسلامی مدینه جواب دهند نبش قبر و تخریب این مکان دینی با کدام یک از معیارهای دینی سازگار است؟

مقری با طرح این پرسش که آیا ترور، بمب‌گذاری‌ها و سربریدن شیعیان با معیارهای قرآنی قابل توجیه است، اضافه کرد: به فرض اینکه کسی عقیده‌اش این باشد که نباید به کنار قبور رفت یا آنها را زیارت کرد، آیا می‌تواند آرامگاه‌ها را تخریب کند و جنازه‌ها را بیرون آورد؟/س

برچسب ها: مسلمانان ، راستین ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.