كميسيون فرهنگي مجلس با صدور بيانيه‌اي با تاكيد بر اينكه هدف اصلی حرکت اخیر تروریست‌ها، ایجاد اختلاف و فتنه مذهبی است، تاكيد كرد: کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن محکوم‌کردن این جنایات، همه مراجع و سازمان‌های فرهنگی بین‌المللی و جهان اسلام و علما و دانشمندان مسلمان را به حرکت یکپارچه در محکومیت این اعمال خلاف دین و بشریت و تفرقه افکنانه دعوت می‌كند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به تخریب مقبره صحابه پیامبر اکرم (ص) بیانیه‌ای‌ صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بار دیگر دست جهالت از آستین تروریست‌های تکفیری به درآمد و جنایت دیگری را رقم زد. حمله به مضجع شریف حجر بن عدی و نبش قبر صحابه بزرگوار پیامبر اکرم(ص) و امیرالمؤمنین(ع) و آتش‌زدن مرقد شریف جعفر طیار نشان از باطن پلید این جانیان است. اگر زمانی اسلاف جنایتکار این تروریست‌ها با یاران پیامبر دشمن بوده و اقدام به شهیدکردن این بزرگواران می‌کردند، امروز بازماندگان فکری آنان و جاهلان مسلمان‌نما با پیکر این اسوه‌های اخلاص دشمنند.

اینگونه اعمال آشکارا نشان از کوته‌فکری این جماعت دارد و مشخص می‌کند چنانچه این قوم نادان در سوریه به قدرت برسند، جنایات فجیع‌تری را علیه مسلمانان و مسیحیان آن دیار رقم خواهند زد و حتی اماکن مقدس نیز از جهالت و شقاوت آنان در امان نخواهد ماند.

به نظر می‌رسد هدف اصلی حرکت اخیر تروریست‌ها، ایجاد اختلاف و فتنه مذهبی است از این رو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایات، همه مراجع و سازمان‌های فرهنگی بین‌المللی و جهان اسلام و علما و دانشمندان مسلمان را به حرکت یکپارچه در محکومیت این اعمال خلاف دین و بشریت و تفرقه افکنانه دعوت می‌كند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بیانیه ، کمیسیون ، سوریه ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار