درپي تعطيلي تمرين تيم ملي اميد؛

اكبري: ناراحتي ولاسكو مهم نيست/ از امروز مستقل كار مي كنيم

تمرينات‌ آماده سازي تيم ملي اميد تعطيل شده است و در حال حاضر سالن واليبال فدراسيون به طور كامل در اختيار تيم ملي بزرگسالان است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، شنيده ها حاكي از آن است كه علت اصلي تعطيلي تمرينات زير 23 سال عدم حضور پيمان اكبري در جلسه بعدازظهر كارگاه آموزشي كه از سوي فدراسيون برگزار شده و ولاسكو در آن تدريس كرده است.

مي گويند، خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي بزرگسالان كشورمان از پيمان اكبري به دليل عدم حضور تمام وقت در اين كلاس ناراحت است و اين امر جرقه تعطيلي تمرينات تيم ملي اميد را زده است.

پيمان اكبري، سرمربي تيم ملي واليبال زير 23 سال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضور در اين كلاس آموزشي به هيچ عنوان اجباري نبود اگر در جلسه صبح هم حضور پيدا كردم فقط به احترام ولاسكو كه يك مربي بزرگ و باهوش است، بود.

وي تصريح كرد: در حال حاضر با توجه به آن كه ولاسكو نام 22 بازيكن را براي حضور در مسابقات ليگ جهاني به فدراسيون داده است، مي خواهد تمامي شاگردانش به طور مستقيم زير نظر خودش تمرينات را انجام دهند و چون ما براي شركت در پيكارهاي زير 23 سال جهان فرصت كافي داريم تمرينات را تعطيل كرديم.

وي تصريح كرد: ما تمرينات آماده سازي خود را به خاطر عدم بروز مشكل در تمرينات تيم بزرگسالان و اين كه تمامي امكانات در اختيار آن ها قرار بگيرد بعد از 40 روز تمرين تعطيل كرديم، اميدوارم آن ها در مسابقات ليگ جهاني بتوانند نتايج خوبي را كسب كنند.

سرمربي تيم ملي واليبال زير 23 سال در ادامه يادآور شد: برگزاري تمرينات آماده سازي در طول مدت 40 روز محاسن بسياري هم داشت به عنوان مثال توانستيم يكي از بازيكنان اصفهاني كه تاكنون سابقه بازي در مسابقات ليگ برتر را نداشته شناسايي كنيم به طوري كه هم اكنون "مسعود محمدزاده" به تركيب تيم ملي ب در پست پشت خط زن دعوت شده است.

وي خاطرنشان كرد: طبق هماهنگي انجام شده از اين پس تيم ملي زير 23 سال به طور مستقل عمل مي كند چون در گذشته شرايط به گونه اي بود كه ما با تيم ملي بزرگسالان همانند تيم ملي الف و ب كار مي كرديم اما از اين پس وضعيت عوض شده است و ما همانند تيم هاي ملي جوانان و نوجوانان به طور مستقل كار مي كنيم.

وي يادآور شد: ولاسكو سرمربي تيم ملي بزرگسالان است ناراحتي وي از من به دليل عدم حضور در كلاس مهم نيست، من وي را به عنوان مربي با تجربه و بزرگ قبول دارم، با ولاسكو هم دشمني ندارم و اگر زماني نياز به مشورت فني داشتم به طور قطع وي را در جريان قرار خواهم داد.

** تعطيلي 23 روزه لطمه اي قابل جبران مي زند

سرمربي تيم ملي واليبال زير 23 سال گفت: طبق برنامه ريزي انجام شده ما تمريناتمان را از هفتم خرداد ماه آغاز خواهيم كرد و با اين حساب تمرينات ما 23 روز تعطيل خواهد بود اين تعطيلي طولاني مدت لطمه زيادي به تيم مي زند اما چون مسابقات جهاني زير 23 سال مهر ماه برگزار مي شود فرصت كافي براي آ‌ماده سازي و حضور داريم و مي توانيم دوباره از صفر شروع كنيم.

** ولاسكو هر كه را مي خواهد ببرد

اكبري تصريح كرد: من براي شروع تمرينات نام 20 بازيكن را به فدراسيون دادم اگر زماني تيم ملي بزرگسالان و ولاسكو به هر يك از آن ها احتياج داشت، مي تواند بدون هيچ مشكلي انتخاب كند و ما با آن ها همكاري خواهيم كرد.

وي يادآور شد: به عنوان سكاندار تيم ملي اميد تمام تلاشم را به كار خواهم گرفت تا وظيفه اي كه به من محول شده است را به خوبي انجام دهم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار