تیم شیکاگو بولز که درفصل عادی لیگ NBA نوار 27 برد پیاپی میامی را قطع کرد در شروع نیمه نهایی کنفرانس ها هم ستارگان میامی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نیت رابینسون با نمایش عالی در نیمه اول و دقایق آخر بازی با میامی، این تیم را در اولین بازی نیمه نهایی کنفرانس شرق به زانو درآورد، شیکاگوبولز که نوار برد تاریخی میامی را قطع کرده و 2 بار در فصل عادی بازیها این تیم را شکست داده بود در این بازی 93 بر 86 پیروز شد. رابینسون در این بازی 27 امتیاز، 3 ریباند و 9 پاس گل داشت.

لبرون جیمز که پیش از بازی جایزه با ارزش ترین بازیکن سال را از دیوید استرن مدیر اجرایی لیگ NBA دریافت کرده بود با 24 امتیاز، ریباند و هفت پاس گل بهترین بازیکن میامی بود.

شیکاگو هنوز هم نمی تواند از دریک رز بازیکن مصدوم خود استفاده کند و لول دنگ هم به خاطر بیماری امکان همراهی تیم را ندارد.

*2 وقت اضافه برای برد سن آنتونیو

تیم سن انتونیو اسپورز که در دور اول پلی آف لس آنجلس لیکرز را حذف کرده بود، در همان بازی اول نیمه نهایی مقابل گلدن استیت متوجه آسان نبودن سری بازیهای نیمه نهایی شد.

سن آنتونیو بعد از کشیده شدن بازی با وقت اضافه دوم با تنها 2 امتیاز و نتیجه 129 بر 127 برنده شد.

استفن کوری با 44 امتیاز، 4 ریباند و 11 پاس گل باز هم ستاره گلدن استیت در این بازی بود تونی پارکر هم با 28 امتیاز، 8 ریباند و 8 پاس گل بهترین بازیکن سن آنتونیو بود.

*نیویورک هم با باخت شروع کرد

در بازیهای روز قبل تیم نیویورک هم مثل میامی نیمه نهایی را با شکست شروع کرد تیم ایندیانا با یک بازی فیزیکی در این بازی 102 بر 95 برنده شد.

تیم اوکلاهاما سیتی هم در بازی ای نزدیک 93بر91 ممفیس را برد. کوین دورنت بازیکن اوکلاهاما که نفر دوم عنوانMVP یا باارزش ترین بازیکن سال بعد از لبرون بود، در این بازی 35 امتیاز، 14 ریباند و شش پاس گل داشت./آق

برچسب ها: پلی آف ، بسکتبال ، شیکاگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار