مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: کار ساخت سه بیمارستان در شهرستانهای سربیشه، درمیان و سرایان از پروژه های مهر ماندگار در این استان به پایان رسیده است.

  ˈمسعود مالکیˈ روز سه شنبه در جریان بازدید دستیار ویژه رییس جمهوری از باند دوم بزرگراه بیرجند - سربیشه افزود: کار ساخت این بیمارستانها با اعتبار 10میلیارد تومان انجام شده و هم اکنون تنها نیازمند تجهیز هستند.

وی ادامه داد: 17 پروژه مهر ماندگار برای اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تعریف شده که سه بیمارستان و 442 کیلومتر راه روستایی از جمله آنها است.

او گفت: از 442 کیلومتر راه روستایی تاکنون 132 کیلومتر تحویل شده و 28 کیلومتر نیز آماده تحویل است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: مابقی راههای روستایی شامل 282 کیلومتر دیگر که در قالب پروژه های مهر ماندگار تعریف شده نیازمند 29 میلیارد تومان اعتبار است.

وی ساخت 9 اداره کل را از دیگر پروژه های مهر ماندگار در خراسان جنوبی برشمرد و گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح مهرشهر بیرجند نیز به بهره برداری رسیده است.

مالکی با اشاره به افتتاح باند دوم بیرجند - سربیشه نیز گفت: این پروژه 65 کیلومتر دارد که 32 کیلومتر آن با هزینه 15 میلیارد تومان افتتاح شده است.

وی عرض باند این جاده را 11 متر ذکر و بیان کرد: در این پروژه حجم خاکریزی 588 هزار مترمکعب و حجم خاکبرداری یک میلیون و 200 هزار مترمکعب است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: هم اینک از این پروژه 17 کیلومتر با اعتبار 17 میلیارد تومان در حال اجرا و 16 کیلومتر باقیمانده آماده مناقصه است./س

برچسب ها: بیمارستان ، جنوبی ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.