ارائه محصولات جدید سایپا و ایران خودرو به بازار/وانت پیکان از رده خارج می شود

مدیران 2 گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو از برنامه طراحی و عرضه محصولات جدید به بازار طی امسال و سال های آینده خبر دادند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، جواد نجم الدین مدیرعامل ایران خودرو در خصوص برنامه های این شرکت در راستای توسعه اظهار داشت: خودروی دنا در دو ماه آینده رونمایی و پیکان وانت از رده تولید این گروه خارج می‌شود. همچنین وانت سمند و وانت یو 90 نیز به‌زودی به بازار می‌آید.

نجم الدین ادامه داد: خودروی لوکس دنا امسال به بازار می آید و 2 پلت فرم جدید طراحی شده که در سال های آینده 30 محصول بر روی این پلت فرم ها ارائه خواهد شد.

در ادامه مدنی مدیرعامل سایپا در خصوص برنامه های توسعه ای این شرکت  اظهار داشت: این شرکت علاوه بر ارائه فیس لیفت های جدید بر روی پراید در سالهای گذشته، امسال 2 خودروی جدید خود را به تولید انبوه می رساند و در پایان سال نیز تولید انبوه سومین خودرو جدید سایپا آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال دو خودروی رونمایی شده به تولید انبوه می‌رسد، تصریح کرد: در سالهای آینده نیز 3 خودروی جدید ارائه خواهیم کرد.
مدنی گفت: کشورهای همسایه متقاضی محصولات ما هستند و خودروهای ما با توجه به بهای دلار خودروهای ارزان قیمتی است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1404 تولید 3 میلیون خودرو در کشور پیش بینی شده که دو میلیون آن برای مصرف داخل و یک میلیون برای صادرات در نظر گرفته شده است./س
برچسب ها: محصول ، دنا ، تولید ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار