سند رتبه‌بندی معلمان نهایی می‌شود

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: نهایی کردن سند رتبه‌بندی معلمان با ارزش‌ترین وظیفه‌ای است که با تمام وجود به دنبال آن هستیم.

سحرخیزافزود: نهایی کردن سند رتبه‌بندی معلمان با ارزش‌ترین وظیفه‌ای است که با تمام وجود به دنبال آن هستیم.

به گفته وی: در این میان بحث مهندسی مدیریت منابع مطرح است که اگر این امر میسر شود کمک شایانی به سند رتبه‌بندی معلمان می‌کند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت : اگر سند رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود، دو سوم کار صورت پذیرفته و در شورای انقلاب تکلیف درباره جذب نیرو، گزینش و نظام معیشتی نیروهای آموزش و پرورش مشخص می‌شود.

سحرخیز افزود: در این صورت است که معلم به معلم بودن خود بیش از بیش افتخار کرده و به درجه‌ای از صلاحیت می‌رسد که چه در کپر باشد و چه در کاخ، انسان‌های وارسته‌ای را تربیت می‌کند زیرا دارای انگیزه و شوق لازم برای انجام کارش است.

وی تصریح کرد: به هنرستان‌ها و رشته‌های کار و دانش باید بها داده شود و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری خواستار آن هستند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: در گذشته آموزش و پرورش دایره‌ای بود از افراد بلاتکلیف که از نیروهای نهضتی، قراردادی، پیمانی و حق‌التدریسی در آن دیده می‌شد و وضعیت هیچ کدام آنها به صورت دقیق مشخص نبود و خود این نیروها هم نگران آینده کاری خود بودند.

سحرخیز افزود: تاسیس و راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان یکی از اساسی ترین اقدامات صورت گرفته است که در حال حاضر با 25 هزار نیروی مستعد و جوان با قدرت به پیش می‌رود و همه این دانشجویان که در 64 پردیس در سراسر کشور مشغول تحصیل هستند هم وضعیت استخدامی و هم حقوق و مزایای آنها مشخص و در حال پرداخت است./س

برچسب ها: سند ، رتبه بندی ، معلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.