منافقین ضمن در نظر داشتن الگویی شبیه ارتش آزاد سوریه برای شكل دادن به تغییر رژیم در ایران، تروریست های موسوم به ارتش آزاد سوریه را به عنوان همكار راهبردی خود معرفی كرده اند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ یك سایت وابسته به جداشدگان از منافقین از ورود "علی صفوی" منافق و كماندوی خصوصی صدام برای آموزش تروریست ها به سوریه خبر داد.

گروهك تروریتی منافقین ضمن در نظر داشتن الگویی شبیه ارتش آزاد سوریه برای ایجاد آشوب و درگیری در ایران برای رسیدن به این منظور اخیراً تروریست های موسوم به ارتش آزاد سوریه را همكار راهبردی خود معرفی كرده و با اعزام زبده ترین افراد خود به سوریه درصدد بهره برداری از نبرد داخلی سوریه به سود اهداف شوم خود برآمده‌اند.

منافقین در مناطق مرزی اردن و سوریه با ایجاد پایگاهی به نام "حنیف" كه در ظاهر یك بیمارستان برای كمك به آسیب دیدگان است حلقه های ارتباطی خود با تكفیری های مشغول جنگ در سوریه را تشكیل داده و با تمركز در مناطق مرزی اردن با سوریه تحت فرمان گروه عزت ابراهیم معاون سابق صدام عملاً وارد جنگ با سوریه شده اند.

كماندوی خصوصی صدام در سوریه/عكس
علی صفوی تروریست ارشد گروهك منافقین در پادگان اشرف عراق

به شهادت گزارش های غیر رسمی سالهای طولانی حضور نیروهای منافقین در عراق روابط لازم را برای ادامه همكاری های این گروه و طرفداران صدام، بعد از سقوط رژیم بعثی در بغداد، فراهم آورد و این همكاری ها با آغاز جنگ داخلی سوریه ابعاد تازه ای یافته است.

همزمان با افزایش گرایشهای دوستانه دولت شیعی نوری مالكی به سوی جمهوری اسلامی ایران، روابط عزت ابراهیم معاون سابق صدام حسین با كشورهای غربی به گونه‌ای محسوس بهبود یافته و علاوه بر دیدارهای محلی در مرزهای مشترك سوریه و اردن، تاكنون گزارشهای متعددی مبنی بر دیدار و مذاكرات نمایندگان مجاهدین خلق و تروریست های موسوم به ارتش آزاد سوریه در پایتختهای غربی منجمله پاریس انتشار یافته است.

این گزارش ها تصریح می كنند منافقین ضمن در نظر داشتن الگویی شبیه ارتش آزاد سوریه برای شكل دادن به تغییر رژیم در ایران، تروریست های موسوم به ارتش آزاد سوریه را به عنوان همكار راهبردی خود معرفی كرده اند.

موضوع حضور نفرات وابسته به مجاهدین خلق در جنگ داخلی سوریه زمانی ابعاد تازه یافت كه گزارشهایی غیررسمی پیرامون كشته شدن دو تن از وابستگان آنها در خط مقدم و ضمن درگیری با نیروهای امنیتی سوریه منتشر شد.

در همین رابطه یك سایت مرتبط به جداشدگان از منافقین ضمن افشاگری در این باره نوشت: "یكی از فرماندهان مجاهدین طرحهای جنگ پارتیزانی كه قبلا بر علیه دولت ایران بكار گرفته شده تجارب آن را در اختیار نیروهای مجاهدان سوریه قرار داده وتعدادی از آنهارا با آموزشهای از قبیل. جنگ وگریز. بمب گذاری وساخت بمب. شیوه های ترور شخصیت. مصادره كردن. عادی سازی وشیوه عبور. تكاوری وزندگی در شرایط سخت.

ار پی جی وكلت وكلاش برای درگیریهای شهری
حال می‌توان بدرستی فهمید كه چرا این فرقه تروریستی از سوریه دفاع وچرا خواهان سوری كردن سازمان تروریستیش میشود. بله پر واضع است كه صدام رفت حالا نوبت سوریه شده وبخاطر همین تعدادی از فرماندهان سابق خودرا به سوریه و جهت آموزشهای نظاحی به شهر ادلب اعزام كرد"

این سایت فرمانده نیروهای تروریستی منافقین در سوریه را شخصی به نام "علی صفوی" عضو بلند پایه سازمان منافقین معرفی می كند كه پیش از این از كماندوهای خصوصی صدام بوده و اكنون به آموزش تروریست ها در سوریه مشغول شده است.

جداشدگان از گروهك منافقین ادعا می كنند افراد به قتل رسیده در سوریه از طریق كشورهای دانمارك و سوئد به استانبول پرواز و آنگاه از راه زمینی خود را به داخل سوریه رسانده‌اند.
حضور افراد وابسته به منافقین در تركیه و انتقال آنها به سوریه بدون اطلاع مقامات امنیتی دولت آنكارا تا حدودی غیرقابل‌هضم است. اعضای گروهك منافقین در شهر استانبول كاملاً فعال هستند و دولت تركیه در حد امكان تحرك آنها را از نزدیك زیر نظر دارد. نكته دیگری كه ماهیت آن در وضعیت كنونی چندان روشن نیست اطلاع داشتن مستقیم سازمانهای اطلاعاتی و نظامی غرب از این تحول تازه، و یا اقدام مستقیم منافقین، بدون مشاركت سرویس‌های اطلاعاتی غربی است به عبارت دیگر بعید به نظر می رسد در شرایط كنونی كه گروهك رجوی تمام تلاش خود را مبنی بر جلب رضایت غرب از خود بكار بسته بدون هماهنگی با سرویس های اطلاعاتی غربی اقدام به اعزام نیرو به سوریه كرده باشد.

ماموریت چند منظوره منافقین در سوریه
جداشدگان از گروهك تروریتی منافقین معتقدند:"اعضای اعزام شده سازمان به سوریه به دستور مستقیم رجوی و برای ماموریتی چند منظوره به آنجا رفته اند، ماموریتی كه از یك سو كمك به شورشیان برای سرنگونی بشار اسد است و از سوی دیگر نفوذ در میان آن ها و جاسوسی به نفع سرویس های اطلاعاتی غربی است كه در این صورت سازمان های اطلاعاتی غربی می توانند با چشم و گوش هایی كه اكنون به درون تروریست ها نفوذ داده‌اند از آخرین تحركات سلفی های درگیر در جنگ سوریه آگاه شوند و پیش بینی های لازم را برای جلوگیری از ورود مجدد آنان به خاك اروپا انجام بدهند."

رجوی و مشكل چریك های سالخورده
گزارش‌نویس رادیو فرانسه می گوید: "به نظر می رسد مجاهدین خلق (منافقین) امیدوارند در صورت امكان تكرار الگوی تغیبر رژیم سوریه در ایران هسته مركزی یك "ارتش آزادی بخش" را تشكیل داده و برای سومین بار رویاروی جمهوری اسلامی قرار گیرند. نكته قابل ملاحظه در این ارزیابی نه چندان واقع بینانه كه در شكل تحلیلی بی شباهت به پیش‌نگری های ساده لوحانه آقای رجوی در رابطه با عملیات "فروغ جاوان" نیست، كاهش شمار نیروهای مجاهدین از یكسو و از سوی دیگر سالخوردگی نیروهای فعال آنها است كه از سن متوسط بازنشستگی سالهای پیش گذشته‌اند."
 
منبع: افکار نيوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
China
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
منافقین الت دست بیگانگان ومنفورترین گروه ترویستی در نزد ملت ایران هستند قاتل هزاران جوان ایرانی هستند
آخرین اخبار