رقابت های جایزه بزرگ کاراته ایران با همکاری سازمان بسیج ورزش کشور و فدراسیون کاراته در روز جمعه 27 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این مسابقات روز جمعه هفته آینده در سالن شهید افراسیابی تهران و تحت عنوان جایزه بزرگ در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی در اوزان (55-،60-،67-،75-،84-و84+ کیلوگرم) برگزار خواهد شد.

این رقابت که نخستین دوره خود را پشت سرخواهد گذاشت با همکاری فدراسیون کاراته و سازمان ورزش بسیج انجام می پذیرد و قرار است این رقابتها از سال آینده در تقویم ورزشی فدراسیون گنجانده شود.

در جریان این رقابت ها به نفرات نخست 400، نفرات دوم 300 و سوم مشترک 200 هزار تومان جایزه نقدی اهداء می شود. مجموع جوایز ایندوره از پیکارها 7 میلیون و هفتصد هزار تومان خواهد بود.

اردونشینان تیم ملی کاراته در رده سنی بزرگسالان و امید، قهرمانان سال 91 مسابقات کشوری در اراک، ملی پوشان اسبق، قهرمانان نیروهای مسلح و کاراته کاهای بسیجی فعال در این رقابت روی تاتامی می روند.

سازمان ورزش بسیج که فعالیت گسترده ای را در رشته های مختلف آغاز کرده هم اکنون در 9 استان کشور پایگاه استعدادیابی کاراته بنا کرده و درنظر دارد برنامه های گوناگونی را در کاراته به اجرا درآورد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار