پرسه‌زني سوزوکي ويتاراي در نيمه‌هاي شب:

زورگيري از دختران شبگرد شمال تهران+تصاوير

رييس کلانتري 102 پاسداران گفت: جوان پولداري که با يک دستگاه خودروي سوزوکي پرسه مي‌زند و با سلاح گرم از دختران زورگيري مي‌کرد، دستگير شد.

سرهنگ اقبال اماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي شکايت چند تن از هوطنان به ويژه چند خانم در خصوص يک پسر جوان که با خودروي سوزوکي ويتاراي توسط سلاح گرم به زورگيري مي‌پرداخت، اقدامات خود را آغاز کردند.
 رييس کلانتري 102 پاسداران در ادامه اذعان داشت: در اين راستا ماموران با کسب اطلاعات لازم از مالباختگان، در مناطق احتمالي حضور متهم مستقر شده و چهره به دست‌آمده از متهم را به همراه مشخصات خودرو به تمامي واحد‌هاي گشتي اعلام کردند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اذعان داشت: در اين راستا عوامل واحد گشتي در ساعت 00:30 در خيابان دروس، فردي را داخل خودروي سوزکي که اسلحه‌اي را به سمت يک دختر نشانه رفته بود، مشاهده کردند.
وي در ادامه ابراز داشت: در اين راستا ماموران  در حالي که چهره فرد مشاهده شده با مشخصات اخذ شده از متهم برابر بود، با تهديد اسلحه متهم را از خودرو پياده کرده و دختر را از چنگال اين شياد نجات دادند.
سرهنگ اقبال اماني تاکيد کرد: ماموران پس از ضبط اسلحه متوجه قلابي بودن آن شدند، لذا متهم به همراه شاکي به کلانتري انتقال داده شدند.
اين مقام مسئول انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در کلانتري خود را به هويت "محسن" 24 ساله معرفي کرد و در بازجويي به چندين فقره زورگيري و اخاذي از دختراني که در نيمه‌هاي شب در پارک‌ها و کنار خيابان پرسه مي‌زدند، اعتراف نمود./ف










برچسب ها: زورگیر ، دختران ، شبگرد ، شمال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
فقط اعدام
آخرین اخبار