مدیرکل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مشکات گفت: ویژگی شاخص این جشنواره پرداختن به موضوع آموزش شهروندی و موضوعاتی است که مدیریت شهری نسبت به آن ها ماموریت دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛، ابوالفضل رفیع، مدیرکل اداره آموزش های شهروندی با اعلام این خبر، یادآور شد: این ماموریت زمانی خوب انجام می شود که مردم نیز با مدیریت شهری همکاری داشته باشند.
وی با بیان این که  جشنواره مشکات در 6 محور: زیباسازی و مبلمان شهری ، محیط زیست شهری، ایمنی شهری، حمل و نقل ترافیک و پسماند و دفع زباله برگزار شده، افزود: در برپایی این جشناره علاوه بر مناطق 22 گانه شهرداری تهران سازمان های تخصصی نیز همچون حمل و نقل ترافیک، محیط زیست شهری، زیباسازی و مبلمان شهری و... نقش پیشگام داشتند و با مشارکت جدی که در این زمینه داشتند باعث هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم شدند. همچنین ادارت آموزش های شهروندی در تمام مناطق، مدیریت محله، خانه های علم و زندگی و... نیز در این زمینه با جشنواره مشکات همراهی کرده اند.
رفیع در ادامه با بیان این که برخی از شهروندان به طور همزمان در چندین رشته مشکات شرکت کرده اند، گفت: جشنواره در دو محور کلی حرفه ای و غیر حرفه ای کار خود را آغاز و افراد در سه بخش عمومی، دانشجویی و دانش آموزی در مسابقات آن شرکت کردند.
وی تصریح کرد: مشکات در بخش دانشجویی با حضور 10 دانشکده هنر دانشگاه های تهران برگزار شد و در بخش دانش آموزی نیز، مدارس ابتدایی و راهنمایی دولتی و غیر دولتی تهران با حضور تعداد قابل توجهی از دانش آموزان شان در این جشنواره شرکت کردند.
مدیرکل اداره آموزش های شهروندی در بخش دیگری از توضیحاتش متذکر شد: ویژگی کلی جشنواره مشکات این است که تمامی آثار شرکت کننده در مسابقه باید دارای یک پیام آموزشی باشند تا بتوانند در پروسه آموزش شهروندی قرار گیرند.
رفیع همچنین خاطرنشان کرد: در نخستین جشنواره مشکات حدود 178 هزار اثر شرکت داشتند که در این بین از 304 اثر تقدیر به عمل آمد./ف
برچسب ها: مشکات ، پیام ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار