فلاحي باباجان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

تاكيد نمايندگان و غضنفري بر حفظ قيمت 1226 توماني ارز مرجع در جلسه غير علني

عضو كميسيون عمران مجلس با اشاره به جلسه غيرعلني امروز(سه‌شنبه) مجلس براي بررسي گراني‌ها گفت: محور اصلي بحث نمايندگان و وزير صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز، تاکيد بر حفظ نرخ ارز مرجع يعني 1226 تومان است تا مسائل ارزي مردم به راحتي انجام شود.

عباس فلاحي‌باباحان نماينده مردم اهر و هريس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح جزئيات جلسه غيرعلني امروز (سه‌شنبه 17 ارديبهشت ماه) مجلس گفت: در اين جلسه از بين 50 نماينده داوطلب به قيد قرعه 7 نفر نطق خواهند کرد که تاکنون احمد توکلي نماينده تهران و عضو کميسيون برنامه بودجه و محاسبات و عباس رجايي نماينده اراک و رئيس کميسيون جهاد کشاورزي نطق کرده‌اند.

عضو کميسيون عمران مجلس با بيان اينكه در اين جلسه مهدي غضنفري وزير صنعت، معدن و تجارت به بحث واردات و صادرات پرداخت و گزارشي از نحوه واردات و صادرات انجام شده ارائه کرد، افزود: محور اصلي بحث نمايندگان و وزير صنعت، معدن و تجارت تاکيد بر حفظ نرخ ارز مرجع يعني 1226 تومان است تا مسائل ارزي مردم به راحتي انجام شود.

نماينده اهر با بيان اينكه صادق خليليان وزير جهاد کشاورزي نيز به بحث واردات گندم و قيمت تمام‌شده آن پرداخت، اظهار داشت: نمايندگان بر اين عقيده‌اند قيمت گندم بيشتر از قيمت مصوب دولت است و لازم است به صورت جدي از آن حمايت شود.

فلاح در ادامه با بيان اينكه محمود بهمني رئيس کل بانک مرکزي نيز به بحث تورم، قيمت سکه و طلا پرداخت و گزارشي در اين راستا ارائه کرد، ادامه داد: دغدغه نمايندگان اين بود كه نرخ تورم هر چه سريعتر کاهش يافته و بازار سکه و طلا سامان يابد.

فلاح در پايان گفت: در جلسه امروز 5 نماينده ديگر صحبت خواهند کرد ولي پايان جلسه غيرعلني مشخص نيست. 
انتهاي پيام/
برچسب ها: غیرعلنی ، اهر ، ارز ، واردات ، صادرات ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار