یک عکاس خبری بین‌المللی گفت: در میان تمام شهرهای ایران، به واسطه وجود بارگاه منور رضوی و تلاش‌های بی‌وقفه مدیران شهری، می‌توان مشهد را به نام شهر همیشه زنده نامگذاری کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، یلدا معیری افزود: یکی از بزرگترین مشکلات کشور ما عدم استفاده از ظرفیت توریسم در اقتصاد شهری است که مشهد از این امر مستثنی بوده و به واسطه وجود حرم مطهر امام رضا(ع) به صورت دائمی از توریست برخوردار است.

وی یکی دیگر از دلایل وجود همیشگی توریست‌ها و زائران در مشهد را فراهم بودن نسبی امکانات زیارت در آن عنوان کرد و ادامه داد: با وجود پروژه‌های بزرگ و بی‌نظیری که در مشهد انجام می‌شود، پایتخت معنوی ایران با کوشش مدیریت شهری قوی، در راستای تبدیل شدن به یک شهر فراملی گام برمی‌دارد.

وی تصریح کرد: حضور میلیونی زائران و گردشگران در مشهد، رشد بیش از پیش زیرساختهای شهری را می‌طلبد که از آن جمله می‌توان به نیاز مبرم مشهد به توسعه هر چه زودتر سیستم حمل و نقل ریلی اشاره کرد تا بتواند مشکلات ترافیکی این شهر را تا حدودی رفع کند.

معیری با اشاره به اینکه مشهد شهر خاموشی نیست، تصریح کرد: مشهد سوژه‌های متعددی برای عکاسی خبری در خود نهفته دارد و در این شهر زنده همیشه امکان عکاسی کردن فراهم است.

این عکاس خبری بین‌المللی برگزاری جشنواره شهرنگار را فرصتی مناسب برای مدیران شهری معرفی و خاطرنشان کرد: با برگزاری این جشنواره عملکرد مدیریت شهری با ثبت توسط رسانه‌ها در ذهن‌ها ماندگار می‌شود.

وی تاکید کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره با داشتن نگاهی تخصصی، ابتدا باید به جنبه هنری عکس‌ها توجه شود و هدف بعدی جشنواره به تصویر کشیدن فعالیت مدیریت شهری قرار داده شود.  /س


برچسب ها: یک ، عکاس ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.